Найновіше:

22 листопада 2017 року на базі районного методичного кабінету відбувся майстер-клас для молодих працівників психологічної служби (практичних психологів та соціальних педагогів) закладів освіти району. Методичний захід провели методист з практичної психології, соціальної та виховної роботи РМК Любов Вікторівна Власова, Світлана Петрівна Пурич – практичний психолог та Ольга Василівна Корбут – соціальний педагог Топорівської ЗОШ І-ІІІ ст.. Тема майстер-класу: «Впровадження технології «медіація» в освітній простір навчального закладу».

         Як зауважила методист РМК Любов Вікторівна Власова, відкриваючи майстер-клас, медіація є новою психологічною технологією надання психологічної підтримки учасникам освітнього процесу, а тому є необхідність її поширення в закладах освіти району. Дана технологія впроваджувалася як пілотний проект протягом 2014-2017 років у Топорівській ЗОШ та Динівецькому НВК в рамках реалізації Плану заходів щодо розвитку психологічної служби Чернівецької області у 2013-2017 рр. 

         Практичний психолог Топорівської ЗОШ Світлана Петрівна Пурич пройшла підготовку тренерів для впровадження технології «медіація» і реалізовувала її в закладі освіти. Основною умовою ефективної медіації є створення «Шкільної служби порозуміння» – групи навчених дітей-медіаторів, які допомагатимуть іншим долати конфліктні ситуації. Під час свого виступу Світлана Петрівна ознайомила присутніх із особливостями медіації, основними принципами її використання, а також поділилася досвідом, який здобула безпосередньо під час організації роботи з навчання дітей та діяльності ШСП.

         Соціальний педагог Ольга Василівна Корбут презентувала учасникам виступ з теми «Лідерські та комунікативні якості медіатора», в якому наголосила, що медіатори, в першу чергу, мають хотіти цим займатися, а також усвідомлювати важливість місії, яку вони виконують в дитячому середовищі. Також важливою рисою кожного медіатора є ініціативність та емпатійність, тому кожен фахівець психологічної служби, який хоче впроваджувати технологію добре має знати індивідуальні риси та особливості кожної дитини, для того, щоб вдало обрати команду медіаторів.

         Також учасники майстер-класу взяли участь у тренінзі «Форми, методи й навички у роботі Шкільної служби порозуміння». Фахівці служби мали змогу на практиці відпрацювати основні навички проведення тренінгу з дітьми, виконуючи такі завдання як знайомство («Історія з торбинки»), рухливі вправи (гра-розминка «Погода в Україні»), використання проективних методик («Прогулянка в лісі»), застосування вправ арт-терапії (створення проекту-реклами «Шкільної служби порозуміння»),  релаксація, а також прощання («Мішечок гарного настрою»).

         Підсумками стало групове обговорення «Шляхи запровадження медіації та труднощі створення безконфліктного середовища у закладах освіти». Учасники зібрання висловили думку, що запровадження медіації не тільки дозволить гармонізувати атмосферу у дитячому колективі школи, а й сприятиме розвитку психологічної компетенції та життєвих навичок виходу із конфлікту та комунікативності дітей-медіаторів. Тому, чим більше буде таких дітей – тим розвиненішим та компетентнішим буде майбутнє покоління молодих українців.

Актуально
Гордість району

 

 

Анонс подій
Публічна інформація

Знаменні дати

Статистика
  • 1
  • 15 214
  • 1 290
  • 45 343
  • 164 779
  • 585 915
  • 605 191
  • 227