Під такою назвою 27 лютого 2018 року відбувся районний інтегрований семінар-практикум, в якому взяли участь вчителі-логопеди, асистенти вчителів, практичні психологи інклюзивних закладів та вчителі індивідуального навчання учнів з особливими освітніми потребами.
Метою семінару було підвищення методичного рівня, просвіти та практичної діяльності педагогічних працівників в умовах інклюзії, висвітлення системної діяльності шкільної команди взаємодії Строїнецького НВК, спрямованої на створення комплексної системи психолого-педагогічних умов, що сприяють засвоєнню знань, умінь і навичок, успішній адаптації, особистісному становленню дітей з порушеннями психофізичного розвитку, позитивному формуванню їх стосунків з однолітками, інтеграції в соціумі.
Учасники семінару прийняли участь в занятті з елементами тренінгу щодо формування психологічної готовності до роботи з дітьми з ООП, спрямованого на подолання упередженого ставлення до дитини з порушеннями психофізичного розвитку, руйнування міфів і стереотипів, а також активно та творчо прийняли участь в майстер класі з розвитку дрібної моторики по виготовленню мерцишорів.
Учасники обговорили актуальні проблеми щодо організації та проведення індивідуального та інклюзивного навчання, поділилися досягненнями із впровадження інноваційних розробок у корекційний процес та відмітили високий професійний рівень педагогічного колективу Строїнецького НВК в підготовці та проведенні районного семінару-практикуму.