Найновіше:

29 березня на базі Маршинецького НВК відбувся районний майстер-клас для вчителів хімії на тему: «Використання проектної технології навчання на уроках хімії, як один із способів формування життєвих компетентностей учнів».

Метою семінару було: розглянути шляхи реалізації компетентнісного підходу до навчання, ознайомитися з методикою проектного навчання на уроках хімії та окреслити основні шляхи формування життєзабезпечувальних навичок, саморозвитку й самонавчання учнів в умовах глобальних змін в суспільстві і системі освіти зокрема.

Роботу майстер-класу розпочала директор Маршинецького НВК Родіка Василівна, гостинно вітаючи учасників майстер-класу. Вона представила візитну картку освітнього закладу та ознайомила присутніх із здобутками педагогічного та учнівського колективів.

Методист районного методичного кабінету відділу освіти Новоселицької РДА Волкова Ольга Володимирівна ознайомила вчителів хімії із планом роботи та завданнями майстер-класу. Ольга Володимирівна звернула увагу присутніх на тому, що якою б не була система освіти, головне завдання сучасної школи забезпечити Державний стандарт в освіті та сприяти формуванню життєвої компетентності особистості. Компетентність учня – це інтегрований результат навчання. Реалії сьогодення свідчать, що тільки особистість з життєвими компетентностями зможе успішно самореалізуватися в соціумі як громадянин, професіонал, носій знань та культури. За новим Державним стандартом базової і повної загальної середньої освіти в галузі «Природознавство» реалізація хімічного компоненту у 7-х класах передбачає формування життєвої компетентності за рахунок впровадження методу проектів, що об’єднує теорію і практику, знання і вміння учнів і можливість їх застосування, конкретну ціль і різноманітні шляхи її досягнення. Цей вид діяльності потребує творчого підходу до матеріалу і забезпечує умови для розкриття кожного учня. Методист наголошувала на необхідності оволодіння ефективними методиками і прийомами роботи на уроках хімії, ознайомила з особливостями проектної технології, її позитивними та проблемними сторонами.

Своїм досвідом роботи за даною технологією ділилася Скриндіца Дідіна Миколаївна, спеціаліст I категорії, вчитель хімії, біології та природознавства Маршинецького НВК. Вона розповіла про класифікацію проектів, критерії оцінювання та особливості проектно-дослідної діяльності учнів. Вихованці Діни Миколаївни презентували свої творчі проекти на теми: «Хімічний склад жувальної гумки», «Склад мила. Миловаріння».

На практичній частині майстер-класу вчителі хімії району самі спробували створити проекти на задану тематику. Діна Миколаївна поділила педагогів на дві групи і провела інструктаж щодо правил роботи над проектом. Хтось вирізав ілюстрації, хтось проявляв талант з образотворчого мистецтва та дизайну, а хтось – ораторські здібності, що досить вагомо при успішному захисті проекту.

Інклюзивний модуль презентувала психолог Маршинецького НВК Лупу Олена Вона розповіла про психолого-педагогічні особливості інклюзивного навчання, про важливість розуміння і підтримки для дітей з особливими освітніми потребами, надала практичні рекомендації щодо організації навчання таких дітей.

На завершення майстер-класу хіміки Новоселицького району взяли участь у «Колі обговорення». Педагоги брали символічні писанки із запитаннями, ділилися своїми враженнями і підводили підсумки заходу. Були прийняті також методичні рекомендації щодо теми, яка розглядалася.

 

 

Актуально
Гордість району

 

 

Анонс подій
Публічна інформація

Знаменні дати

Статистика
  • 0
  • 178
  • 512
  • 1 976
  • 9 994
  • 116 266
  • 116 266
  • 51