Найновіше:

12 квітня на базі Новоселицької гімназії відбулася виїзна методична студія для вчителів хімії та географії. В методичній студії взяли участь: Рибчинський Віталій Михайлович, завідувач науково-методичного центру природничо-математичних дисциплін ІППОЧО; Шепенюк Ірина Миколаївна, старший викладач кафедри методики викладання природничо-математичних дисциплін ІППОЧО; Юзькова Валентина Дмитрівна, доцент кафедри методики викладання природничо-математичних дисциплін ІППОЧО; Боярин Лілія Володимирівна, доцент кафедри педагогіки, психології та теорії управління освітою ІППОЧО, кандидат психологічних наук; Волкова Ольга Володимирівна, методист з природничих дисциплін районного методичного кабінету відділу освіти Новоселицької РДА та 40 педагогів району.

Роботу методичної студії розпочала Волкова О.В. приємною новиною про результати районного конкурсу експериментально-дослідницьких робіт з природознавства «Юний дослідник» та нагородження переможців. Вона ознайомила вчителів з планом роботи методичної студії та запросила до слова Рибчинського В.М., який розповів про зміни у викладанні природничих дисциплін, а саме про інтеграцію природничих наук в курс «Природознавство», що стане одним із кроків до профілізації освітніх закладів. Після інформаційного блоку вчителі мали змогу поспілкуватися з Віталієм Михайловичем у форматі «Запитання-відповіді»

Досить цікавим модулем був «Психологічний аспект роботи педагога». Боярин Л.В. звернула увагу присутніх на таке явище як «Емоційне вигорання», що досить розповсюджене і негативно впливає на самопочуття та професійну діяльність педагогів і не тільки. Кандидат психологічних наук ознайомила присутніх із симптомами емоційного вигорання та окреслила алгоритм подолання синдрому, дала рекомендації щодо психологічної безпеки та уникнення синдрому вигорання.

Шепенюк І.М. ознайомила вчителів хімії та географії із програмою міжнародного оцінювання учнів PISA. Цього року Україна вперше долучиться до участі в даній програмі. Програма має на меті порівняти освітні системи близько 80 країн світу через вимірювання компетентностей учнів із читання, математики та природничих дисциплін, прямо не пов’язаних з оволодінням шкільними програмами. Крім того, велика увага у дослідженні PISA приділяється вивченню факторів, що впливають на успішне навчання учнів. Так природничо-наукова грамотність передбачає уміння пояснювати наукові явища, робити обґрунтовані висновки про них, усвідомлювати вплив науки і технологій на зміну матеріального, інтелектуального й культурного середовищ.

Участь України в дослідженні PISA має кілька важливих аспектів. Зокрема, отримання об’єктивної інформації про готовність молодих громадян до повноцінного життя в сучасному суспільстві відповідно до міжнародних стандартів; розуміння чинників, які впливають на ефективність освіти в країні; можливість приймати рішення та формувати національну освітню політику на основі реальних даних про стан вітчизняної системи освіти. Крім того, завдання PISA та методологія оцінювання їхнього виконання слугуватимуть практичним орієнтиром для освітян у становленні компетентнісної парадигми освіти в Україні.

В практичному блоці методичної студії педагоги працювали по секціях згідно з профільним предметом. Хіміки змогли взяти участь в розв’язуванні олімпіадних задач підвищеної складності, а географи говорили про аспекти якісної підготовки учнів до ДПА та ЗНО.

Завершилися методична студія висловлюванням подяки за змістовну, повчальну та цікаву інформацію, яку отримали педагоги на даному заході. Були прийняті також методичні рекомендації щодо тем, які розглядалися.

Актуально
Гордість району

 

 

Анонс подій
Публічна інформація

Знаменні дати

Статистика
  • 0
  • 178
  • 512
  • 1 976
  • 9 994
  • 116 266
  • 116 266
  • 27