Найновіше:

31 січня на базі Тарасовецької ЗОШ відбувся районний семінар для вчителів математики та біології на тему: «Застосування інноваційних підходів та методик при викладанні біології та математики в рамках концепції НУШ».

Відкрила семінар заступник з навчально-виховної роботи Безушка Лариса Сергіївна. Візитною карткою школи став виступ учнів Тарасовецької ЗОШ І-ІІІ ступенів які познайомили учасників семінару з особливостями роботи закладу та складом педагогічних працівників. Методисти з природничо-математичних дисциплін Волкова Ольга Володимирівна та Гергеліжіу Вадим Олександрович ознайомили учасників майстер-класу із планом роботи та підкреслили актуальність проблеми, яка розглядатиметься.

Продовжився семінар інтегрованим уроком з біології та математики на тему: «Будова і функції кровоносних судин. Рух крові.». Вчитель біології Рускан М.В. розповіла учням про будову кровоносних судин людини та принципами їх роботи. Використовувала на уроці різні інтерактивні методи, також активно використовувала на уроці засоби ІКТ. В свою чергу, вчитель математики Ністрян Л.М., навчила учнів як за допомогою математики визначати кількість крові яку перекачує серце за різні інтервали часу при різних умовах.

Психолог Тарасовецької ЗОШ, Келя Ф.В., розповіла присутнім що таке інклюзія, та поділилась порадами щодо роботи з дітьми з ООП.

У вигляді виховного заходу «Крок до зірок», педагоги Тарасовецької ЗОШ нагороджували своїх учнів які стали переможцями у різних видах конкурсів.

Методисти з природничо-математичних дисциплін Волкова О. В. та Гергеліжіу В. О. розповіли учасникам семінару про «Використання інтернет-ресурсів та новітніх технологій на уроках природничо-математичного циклу для підвищення рівня знань та модернізації змісту навчання».

За круглим столом учасники ділились враженнями та пропозиціями на рахунок  семінару. Також були проаналізовані та затверджені рекомендації районного інтегрованого семінару для вчителів математики та біології на тему: «Застосування інноваційних підходів та методик при викладанні біології та математики в рамках концепції НУШ».

[SvenSoftSocialShareButtons]