Найновіше:

У Державному стандарті початкової освіти,  затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 21 лютого 2018 р. № 87, першочерговою у переліку  ключових компетентностей, якими має володіти здобувач освіти на І рівні повної загальної середньої освіти, визнано – «Спілкування державною (і рідною у разі відмінності) мовами.

Основна  мета  початкового  навчання  української  мови  у  закладах загальної  середньої  освіти  з  навчанням  румунською  мовою  полягає  у формуванні  комунікативної  компетентності  здобувачів  освіти,  здатності спілкуватися українською мовою для духовного, культурного й  громадянського самовияву,  послуговуватися  нею  у  суспільному  житті,  міжнаціональному діалозі.

Саме розкриттю особливостей викладання державної мови у початкових класах шкіл з румунською мовою навчання в умовах впровадження Нової української школи була підпорядкована робота майстер-класу, що відбувся 27 лютого на базі Новоселицької гімназії.

На початку заходу було проведено анкетування педагогів щодо їх обізнаності із основними засадами НУШ, застосування елементів методик, розкритих у курсі на платформі EdEra, ІКТ, щодо утруднень у роботі та досягнень, якими могли би поділитися з колегами.

Розібрали питання стосовно ключових компетеностей, наскрізних умінь та наскрізних змістових ліній Нової української школи, змістовими лініями навчальної програми з української мови як державної для 1-2 класів.

 З теорією трьох поколінь (x, y, z)  та практичними лайфхаками   при вивченні української мови у 4-му класі ознайомила колег вчитель Динівецького навчально-виховного комплексу Чіча Альона Флорівна.

Вчитель початкових класів Магальської ЗОШ Гузун Тетяна Георгіївна поділилася базою зібраної  медіапродукції за програмою з літературного читання та  творчими підходами до роботи із чистомовками та скоромовками (презентації).

Особливості навчання української мови учнів у школах з румунською мовою навчання розкрила вчитель Острицької ЗОШ Бужениця К.К.

Балахтар Світлана Олександрівна (Балківецька ЗОШ) продемонструвала організацію діяльності шкільного консультативного пункту з питань впровадження НУШ.

Питанням щодо видів контролю з державної мови та критеріїв їх оцінювання, наступності та перспективності у вивченні програмового матеріалу присвятила свій виступ вчитель Тарасовецької загальноосвітньої школи Кіруца Світлана  Володимирівна.

З творчими вправами з української мови ознайомила вчитель Стальнівецького НВК Міцней І.П.

Бузумурга Світлана Ігорівна наголосила на важливості та формах організації системи повторення.

[SvenSoftSocialShareButtons]

Актуально
Гордість району

 

 

Анонс подій
Публічна інформація

Знаменні дати

Хмарина тегів

Uncategorized І С У О Інклюзія. Логопедія. Індивідуальне навчання Атестація педпрацівників Бланки документів Бібліотечні фонди Виховна робота Державні стандарти До 100-річчя від дня народження В.Сухомлинського Дошкільне виховання ЗНО Здоров'я та фізкультура Математика Методичні заходи Методичні рекомендації Мистецтвознавство Мови і літератури Навчальні програми Навчання молодих кадрів Наставництво Нова українська школа Нормативно-правова база Організація методичної роботи Освітня реформа П М П К Початкова освіта Природознавство Підвищення кваліфікації Разом до НУШ Результативність Розвиток обдарованості Рік фізики на Буковині Сертифікація вчителів Соціальна педагогіка та практична психологія Суспільствознавство Технології Установчі документи ВО Установчі документи ДОН та ІППОЧО Учитель року Учитель року – 2020 Фахові конкурси англійська мова екологія каскадні заняття математика

Для показа облака WP-Cumulus необходим Flash Player.

Архіви