Найновіше:

    З  25 по 28 березня 2019 року на базі Новоселицької гімназії  буде організовано мовний табір «БомбеЗНО» щодо підготовки учнів  із закладів з румунською мовою навчання до ЗНО.

        «БомбеЗНО» – це проект інтенсивної підготовки до ЗНО в прикордонних містечках і селищах Закарпатської та Чернівецької областей, створеного спільно Міністерством освіти і науки України, ГС «Освіторія» та GoGlobal за сприяння Фінського проекту підтримки шкільної реформи в Україні.  Ідея проекту — допомогти дітям з угоро- і румуномовних родин повірити в те, що ЗНО з української мови та літератури — не такий страшний звір, яким його малюють, і що до нього можна підготуватися весело, пізнавально, легко подолавши пороговий бал!

 

     У рамках даного проекту 04-06 березня 2019 року четверо вчителів Новоселицького району ( Твердохліб Роксолана Пертрівна – Новоселицька ЗОШ №3, Гречана Ірина Юріївна – Новоселицька гімназія, Руснак Світлана Сергіївна – Котелівський НВК опорний заклад, Костіна-Кніжницька Анастасія Вікторівна – Ванчиківецька ЗОШ І-ІІІст.)  взяли участь у проекті з методики підготовки до ЗНО з української мови та літератури для дітей з національних меншин «БомбеЗНО».

 

      В перший день з вітальними словами до учасників проекту звернулися Любов Залюбовська – координатор навчальних проектів ГО «Global office», Олена Северенчук – менеджер креативних освітніх проектів громадської спілки «Освіторія», Оксана Нечипоренко – директор ГО «Global office», представники фінських організацій Arto Vaahtokari та Colombe de Mercey.

      Натхненні куратори та методисти проекту – автор он-лайн курсу «Лайфхаки з української мови та літератури», посібника «Українська мова: лайфхаки», керівник старшої ланки Новопечерської школи Ігор Хворостяний та вчителька української мови та літератури Новопечерської школи, відмінниця ЗНО Ольга Питюр ознайомили слухачів із структурою ЗНО, прагматичними пріоритетами, ресурсами та методиками. Дитячий і сімейний психолог, аналітичний психолог, член Професійної Асоціації дитячих аналітичних психологів Катерина Гольцберг розповіла як вчити дітей легко і приємно з урахуванням їх провідної модальності, як допомогти подолати навчальний стрес. Учасники проекту разом із Ігорем Хворостяним  розробляли стратегічну карту роботи в таборі з фонетики й орфоепії.

    Родзинкою першого дня стала зустріч з Міністром освіти і науки України Лілією Гриневич.

    Другого дня учасники проекту разом із Ольгою Питюр розробляли стратегічні карти роботи в таборі за розділами «Орфографія», «Лексика і фразеологія», «Синтаксис», а з Ігорем Хворостяним – «Морфологія». Тренери розкрили секрети із власного досвіду роботи, які полегшать процес підготовки румуномовних учнів до ЗНО в мовному таборі 25-28 березня. Юлія Макарчук-Борісова, ознайомила педагогів із особливостями угорської мови (у ній немає категорії роду, знака м’якшення, апострофа, прийменників, є артиклі, аж 17 відмінків, 14 голосних тощо). Анастасія Євдокимова  ознайомила вчителів з унікальними освітніми прийомами сучасного вчителя-словесника.

       Родзинкою другого дня стала зустріч із надзвичайною телеведучою, куратором освітнього проекту Global Teacher Prize Ukraine  Наталією Мосейчук. Пані Наталія розповіла про свій шлях самовдосконалення щодо вивчення української мови, проаналізувала актуальні аспекти мовного питання в країні.

    На третій день тренінгу учасники проекту під керівництвом Ольги Питюр пережили позитивний стрес під час написання власного висловлення (відчули, як проживає такі моменти учень на ЗНО). Ігор Хворостяний  розповів коротко про головне з української літератури, на що слід звертати увагу учнів в першу чергу. Валентина Хоменко розповіла, як ненудно пояснити дітям про історико-культурні епохи в літературі через аналіз художніх  картин.

     Родзинкою дня став майстер-клас від дитячого та сімейного психолога, автора книг «Чарівна паличка для батьків», «Де живе ангел?»,»Хто живе у мами в серці?» Світлани Ройз на тему: «ЗНО без зайвих нервів: практики виходу зі стресових ситуацій». Учасники проекту мали змогу  попрактикувати ряд вправ, спрямованих на подолання негативних емоційних станів.

Основі тези привезені з курсів:

      «Головним принципом освіти мають стати мотиваційні методи викладання»

     « Наші учні мають стати простими людьми, які творять дива»

     «Корінь – в методиці викладання»

     «Діти мусять працювати самостійно!»

     «Модель світу дитини може в корені відрізнятися від моєї. І я зобов’язаний поважати і враховувати ці відмінності»                         

 С.В. Ковальов

   «Батьки та вчителі – це опора, а не тиск!»

 

[SvenSoftSocialShareButtons]

Актуально
Гордість району

 

 

Анонс подій
Публічна інформація

Знаменні дати

Статистика
  • 0
  • 469
  • 579
  • 11 437
  • 45 526
  • 1 177 178
  • 1 307 849
  • 86